Szeretettel köszöntelek a SCHNAUZER KLUBban!
Csatlakozz te is közösségünkhöz Csatlakozás után teljes értékű taggá válsz! Gyere csatlakozz!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SCHNAUZER KLUB vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SCHNAUZER KLUBban!
Csatlakozz te is közösségünkhöz Csatlakozás után teljes értékű taggá válsz! Gyere csatlakozz!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SCHNAUZER KLUB vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SCHNAUZER KLUBban!
Csatlakozz te is közösségünkhöz Csatlakozás után teljes értékű taggá válsz! Gyere csatlakozz!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SCHNAUZER KLUB vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SCHNAUZER KLUBban!
Csatlakozz te is közösségünkhöz Csatlakozás után teljes értékű taggá válsz! Gyere csatlakozz!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SCHNAUZER KLUB vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2012. március 1. – Az anyagi helyzet csak mérsékelten befolyásolja a kutyatartást, ráadásul fordítottan arányosan. A nélkülözőknek nagyobb arányban van kutyájuk, mint a gond nélkül élőknek – derül ki az egyik vezető angol állateledel márka hazánkban készítetett kutatásából.
Elsősorban nem pénzkérdés Magyarországon, hogy valaki megengedi-e magának, hogy négylábú kedvencet tartson, sőt. Az anyagi helyzet csak mérsékelten befolyásolja a kutyatartást, ráadásul fordítottan arányosan. Az önmagukat nélkülözőknek tartók 52,9 százalékának, a jövedelmükből éppen kijövők 47,3 százalékának, a gond nélkül élők 45,4 százalékának van kutyája.
A kedvencek táplálékénak kiválasztásakor azonban már anyagiasabbak vagyunk. A kutyatulajdonosok többsége vásárlásai során elsősorban az árat nézi, a minőség, az összetétel, tápanyagtartalom mérlegelése csak ezután jön. Az árérzékenység ugyan valamivel magasabb azok körében, akik nem, vagy csak nehezen tudnak kijönni a jövedelmükből (66,7-69,5%), de még a gond nélkül élők (49,3%) nagy része is fontosnak tartja vásárlásainál a termék árát is számításba venni.
Az kutatás szerint az ár után más szempontokra is odafigyelünk kutyaeledel vásárlásakor, ezek közül a legfontosabb a minőség (42,4%), a termék összetétele (25,9%) és az üzletek akciói (24,3%). A többség nem ad mások véleményére, csak a válaszadók 7,5 százaléka.
Fontos is odafigyelni a termék minőségére, állítja az egyik legismertebb magyar állatvédő civil szervezet is. „A Rex Kutyaotthon Alapítványnál olyan tápot alkalmazunk, melynek összetétele a legoptimálisabb a nálunk elhelyezett kutyusok számára. A jó minőségű táp lehet, hogy nem olcsó, azonban rendszeres használata miatt kutyáink egészségesek, emésztő szervrendszeri megbetegedések ritkán fordulnak elő náluk.” - nyilatkozta Dr. Király Péter, a Rex Kutyaotthon Alapítvány alapítója.
---
A kutatást a Butcher’s Pet Care megbízásából a TÁRKI készítette 2011
októberében a felnőtt (a 18 éves és idősebb, állandó lakcímmel
rendelkező, nem intézményes háztartásban élő) magyarországi lakosság
körében. A kutatás omnibuszos adatfelvétellel, 1011 fő személyes
kikérdezésével történt.
http://ebugatta.hu/hu/node/3128
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!